söndag 30 januari 2011

neeejjj!


Herregud ! Jag skrev ett långt inlägg...om jobbet, om en sjuk kamera och en annan sjuk kamera, om vädret, om min ansökan, om Buffy, om ett galet mail, om nästa vecka...om en MASSA saker ...och så skulle jag publicera det...då försvann allt...! Fuuunnnyyy! orkar absolut inte skriva om allt och dessutom tror jag inte ens att det går för första gången var jag glad och nu är jag irriterad....
Hursomhelst, bilden står för att jag som skulle vara hälsosam, gick på bio med Caroline och hennes lillasyster i fredags och sen fikade vi ...där jag åt en choklad donut och en milkshake...great great! tröstar mig med att det var fredag...helg...o så...
Nästa vecka är det iallafall Marc Jacobs med Bella som gäller, hon ville köpa en ring där och så Rozerin som jag nu "träffar" i två månader....vi har skjutit upp det hela tiden! Jag hoppas få träffa Nelli också innan hon drar tillbaks till Australien =/ Inte sett henne sen i somras. Sen så kommer Ani hem på tisdag från Östersund och då har vi bestämt att vi måste ses också eftersom vi inte hann det sist hon var hemma i Stockholm. Nästa vecka har jag verkligen nånting att göra varje dag, hela dagen typ, men bara bra saker! Måste till stadsbiblan...träffa Maria också innan hon flyttar tillbaks till Degerfors och så två möten i stan :D ska bli uberexiting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar