torsdag 3 mars 2011

Nu har jag köpt en massa dollar, lika bra att passa på redan nu medan den är såpass "billig". Jag har alltid haft för mig att den är mycket bredare på nåt sätt, men när jag väl fick pengarna så vart jag först lite besviken över hur smala dem var, haha! Men pappret är mycket grövre än de svenska tyckte jag...aja nog med analysering av dollarn. Men lite häftigt tycker jag ändå det är, för man ju sett dem här pengarna typ, hela tiden men aldrig IRL därför kändes det lite extra speciellt och overkligt   =D

Köpte idag mina resväskor, ville ha beiga egentligen men tänkte att de blir nog smutsiga rätt snabbt då så jag letade efter blå för svart är bara tråkigt. Alla har ju svart, så står man där och kan inte klura ut vilken väska som är ens egen när man gått av planet för alla har svarta! Men blå fanns inte, jag hittade däremot jättefina röda väskor som här på bild ser helt konstigt rosaktiga ut, men röda är vad dem är, en fin röd färg. Jättenöjd och skönt att det också är färdigt.
Mitt i allt, en bild på mig på Buffy! =)
Idag fick jag också intyget från CSN så nu är min ansökan på väg till SBCC! Äntligen...Hoppas att svaret kommer snabbt så jag kan boka den där läskiga intervjun på amerikanska ambassaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar