söndag 6 februari 2011

Slash!



Drömde om Slash, inte så konstigt eftersom jag innan jag la mig såg på minst 50 videos på youtube. Minns när jag var 4-5 år och syrran såg på MTV och lyssnade på Guns´n roses och just låtarna November rain och Don´t cry och ända sen dess har jag älskat dem speciellt Slash solo del. Thats what music is all about! Så i drömmen var jag på världens bästa koncert! Älskar rock, absolut älskar, älskar rock. Jazz, ibland även blues och rock, alternative...detta är min musiksmak. Finns så klart jättebra låtar på all annan slags musik också, musik generellt skulle jag inte kunna leva utan, tror inte nån kan det, ärligt talat. Leva kan man, men lyckligt? hmm...think not.

Nu ska jag plugga lite algebra...ser fram emot kommande vecka, hoppas kunna lösa en hel del saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar