onsdag 2 februari 2011

Macrobiotic lifestyle


Boken om macrobiotisk mat och livstil är helt otroligt bra! Det är mycket filosofi och psykologi så man får en väldigt tydlig bild av vad det handlar om. Är på kapitel 3 nu och hittills är jag väldigt nöjd. Ska läsa ut den innan mars för att sen kunna komma igång med maten på riktigt och så att både jag och mamma kommer igång med en rutin så man slipper tänka på det hela tiden utan att det kommer av sig självt, när man handlar, äter och lever livet.
Jag hoppas att det blir bra men det verkar passa in på mina tankesätt iallafall och det verkar inte vara svårt, snarare logiskt. Krävs bara lite självdisciplin men när man väl kommer igång är det inga problem. =)

Imonn ska jag träffa Ani medan hon är i Stockholm =) Fredag ska jag följa med Bella på IBS mässa.... och lördag fika med min zöta Rozeriiiiiin =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar